لیست رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

لیست رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد که رئالی ها با کل نفراتشان شامل مصدومان به لندن سفر می کنند.

به گزارش فوتبالی، به جز لونین که به علت سرماخوردگی و خطر شیوع بیماری با تیم سفر نمی کند، بقیه اعضای تیم امروز راهی لندن می شوند تا اردوی خود را در هتل گروو آغاز کنند. لونین بر اساس شرایط بیماری اش شنبه به لندن سفر خواهد کرد. 

اورلین شوامنی و داوید آلابا دو بازیکن فرانسوی و اتریشی با وجود مصدومیت در لیست قرار گرفته اند تا در کنار تیم باشند اما قطعا بازی نمی کنند و فقط در صورت این که تیم به قهرمانی برسد، در جشن حاضر خواهند شد. 

از میان محصولات آکادمی نیز فران گونزالس درون دروازه و ماریو مارتین در خط هافبک در لیست قرار گرفته اند.  در واقع با توجه به این که لونین ممکن است نتواند با تیم سفر کند، فران به عنوان دروازه بان چهارم در لیست قرار گرفته است.  ژرمی ده لئون مهاجم کاستیا نیز در لیست قرار گرفته است. این بازیکن در لیست اروپایی رئال حضور ندارد و کلا نمی تواند بازی کند اما با توجه به این که در دو سفر به منچستر و مونیخ در کنار تیم بوده و خوش شانسی آورده، باز هم در لیست قرار گرفته است.

لیست رئال مادرید برای سفر به لندن بدین شرح است:

دروازه بان ها : کورتوا، لونین، کپا، فران گونزالس
مدافعان: کارواخال، میلیتائو، آلابا، ناچو، لوکاس وازکز، فران گارسیا، رودیگر، مندی
هافبک ها : بلینگام، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، گولر، ماریو مارتین
مهاجمان: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم. 

4125