روبرتو کارلوس: قرار نیست که رئال مادرید هر سال قهرمان شود

روبرتو کارلوس: قرار نیست که رئال مادرید هر سال قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس مدافع چپ اسبق رئال مادرید به حمایت از دوست و هم تیمی سابقش سانتیاگو هرنان سولاری مربی آرژانتینی اسبق رئال مادرید پرداخت. باشگاه اخیرا مراسمی برای ادای احترام به سولاری برگزار کرد که روبرتو کارلوس تصویر این ادای احترام را در صفحه توییترش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از کاربران توییتر پیامی  کنایه آمیز خطاب به سولاری منتشر کرد و نوشت:" ممنون به خاطر همه کارهایی که فصل گذشته در رئال مادرید انجام دادی!"

اما روبرتو کارلوس خیلی سریع به این کاربر برای حمایت از دوست صمیمی اش پیام گذاشت و نوشت:" رفیق، رئال مادرید در سالهای اخیر جام های زیادی برده است.نمی توان هر سال قهرمان شد چرا که در این صورت باید اسم مسابقات را "لالیگا رئال مادرید"، چمپیونزلیگ رئال مادرید یا کوپا رئال مادرید می گذاشتند. درود بسیار بر تو. اوکی؟"

فصل گذشته سانتیاگو سولاری پس از اخراج لوپتگی مدتی هدایت رئال مادرید را به عهده گرفت که نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد و همه جامها را از دست داد تا پس از حدود سه ماه اخراج شود و جای خود را به زین الدین زیدان بدهد. سولاری در یک سال اخیر تصمیم گرفته است که هدایت تیمی را به عهده نگیرد و بیشتر به عنوان مشاور و سخنگو در رئال مادرید فعالیت کرده است.