رئال مادرید پول توجیبی دو تا از 9 فرزند روبرتو کارلوس را پرداخت!

رئال مادرید پول توجیبی دو تا از 9 فرزند روبرتو کارلوس را پرداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر اسناد جدیدی توسط پروژه "فوتبال لیکس" در مورد مسائل مختلف رو شده است. این پروژه اسناد مهم فوتبال دنیا که از طریق منابع مختلف به دستشان رسیده است را افشا می کند و حالا این افشاگری جدید مربوط به قراردادهایی است که روبرتو کارلوس و رونالدو در سال 2016 و رائول گونزالس در سال 2017 با رئال مادرید بسته اند.

به گزارش فوتبالی، رونالدوی برزیلی که در حال حاضر به عنوان مالک باشگاه رئال وایادولید مشغول به کار است و روبرتو کارلوس که در حال حاضر به عنوان مفسر بازیهای رئال مادرید در شبکه تلویزیونی این باشگاه فعالیت می کند در سال 2016 به عنوان سفیران رئال مادرید در دنیا به این باشگاه ملحق شدند و رائول گونزالس نیز در سال 2017 به عنوان دستیار مدیر اجرایی رئال مادرید (خوزه آنخل سانچز) مشغول به کار شد. هر سه نفر بر اساس قراردادشان باید سالی یک میلیون یورو دریافت می کردند.

اما اسناد منتشر شده توسط فوتبال لیکس نشان می دهد که پرداختی های دو اسطوره برزیلی رئال مادرید با جنجال هایی همراه بوده است. به طور مثال رئال مادرید برای این که رونالدوی برزیلی با اداره مالیات دچار مشکل نشود، قراردادی را به صورت رسمی با وی امضا نکرده است و هیچ سندی را در اختیار وزارت کار اسپانیا قرار نداده است.  مورد روبرتو کارلوس هم جالب است چرا که بخشی از دستمزد وی به دادگاهی در منطقه سائوپائولو در برزیل واریز شده است. دو تن از 9 فرزند روبرتو کارلوس به دادگاه شکایت کرده بودند و مدعی بودند که ستاره فوتبال برزیل هزینه خوابگاهشان را نپرداخته است و به همین خاطر رئال مجبور شده که بخشی از حقوق کارلوس را به حساب دادگاه سائوپائولو بریزد تا این پول به دست فرزندانش برسد!

4125