لحظه‌ای که بادیگارد مسی دیوار را خراب کرد!

لحظه‌ای که بادیگارد مسی دیوار را خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به علت مصدومیت مدتی است که از میادین دور است اما همچنان بادیگارد سرشناسش سخت تلاش می کند تا روی فرم بماند.

به گزارش فوتبالی، یاسین چوئکو اخیرا تصاویری از تمرین کردنش در شبکه های اجتماعی را منتشر کرده است که در این تمرینات، یکی از حرکات معروف MMA را به سوی لوسان آگیره الیاس، شریک تمرینی خود پیاده می کند. ضربه محکم بادیگارد مسی باعث صدمه شدید به دیوار محل تمرین می شود. در واقع به نظر می رسد که قدرت ضربه بادیگارد ستاره آرژانتینی به حدی بوده که باعث تخریب دیوار شده است!

چوئکو با توصیه دیوید بکام به عنوان بادیگارد لیونل مسی مشغول به کار شده و از زمانی که ستاره آرژانتینی به اینتر میامی ملحق شده برای او کار می کند. ستاره 35 ساله از بادیگاردش خواسته تا حسابی حواسش را جمع کند و حالا یاسین خودش را بخشی از خانواده مسی می داند چرا که زمان زیادی را با این فوق ستاره، همسرش و سه فرزندش سپری می کند. 

چوئکو در ماه های اخیر به شخصیتی جذاب برای هواداران مسی تبدیل شده است. به طور مثال او درون زمین وقتی که فردی از میان هواداران قصد نزدیک شدن به مسی را داشته باشد، برای او تکل می زند. شایعه شده بود که او قبلا در نیروی دریایی  نیز عضویت داشته است که البته تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی این ادعا را تکذیب کرده است. 

مسی در حال حاضر به ریکاوری از مصدومیت شدید خود ادامه می دهد و  از لیست تیم ملی آرژانتین برای دو بازی مقابل کلمبیا و شیلی خط خورده است. 

4125