پیام اینستاگرامی مسی برای جدایی کاپیتان بارسلونا (عکس)

پیام اینستاگرامی مسی برای جدایی کاپیتان بارسلونا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی روبرتو کاپیتان بارسلونا با به پایان رسیدن قراردادش با آبی و اناری پوشان اعلام کرد که از این تیم جدا می شود و دیگر در بارسلونا حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، باید دید که سرخی روبرتو چه برنامه ای برای آینده خود دارد. از زمانی که او اعلام کرد که به کارش در بارسلونا پایان داده است، افراد مختلفی برای او پیام خداحافظی فرستادند و به نوعی از دوران حضورش در بارسلونا تجلیل کردند.

یکی از افرادی که برای سرخی روبرتو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد، لیونل مسی بود. مسی برای او نوشت:" در مرحله تازه امیدوارم موفق باشی. بهترین ها را برای تو می خواهم سرخی روبرتو."

لئو مسی و سرخی روبرتو از سال 2013 تا سال 2021 در بارسلونا با هم هم‌تیمی بودند و از زمانی که لیونل مسی به پاری سن ژرمن رفت، این هم‌تیمی بودن به پایان رسید.

هانسی فلیک دیگر جایی در ترکیب خود برای سرخی روبرتو قائل نبود و مشخص بود که قرارداد این بازیکن تمدید نمی شود و در نهایت او از جمع آبی و اناری ها جدا می شود. سرخی روبرتو 32 سال سن دارد و حالا تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است و باید دید که چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.

1470