اینتر میامی هم کامبک خورد هم حذف شد

اینتر میامی هم کامبک خورد هم حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در دیدار مقابل کلمبوس با نتیجه سه بر دو شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگز کاپ، بامداد امروز تیم های اینتر میامی و کلمبوس در ورزشگاه لوور فیلد به مصاف هم رفتند. در این بازی، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی به خاطر مصدومیت غایب بود و نتوانست تیمش را در این بازی حساس همراهی کند. 

در نیمه اول، اینتر میامی خیلی سریع توسط روخاس در دقیقه 10 به گل رسید. بعد از این گل، کلمبوس مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر اینتر میامی به پایان برسد.

در نیمه دوم اینتر میامی در دقیقه 62 با ضربه دیوگو گومز به گل دوم رسید، اما کلمبوس در دقیقه 67 و 69 دو گل زد تا خیلی سریع همه چیز مساوی شود. در دقیقه 67 رامیرز و در دقیقه 69 روسی گلزنی کردند و در دقیقه 80 دیگو روسی گل سوم کلمبوس را زد تا اینتر میامی علاوه بر کامبک خوردن، از جریان مسابقات لیگزکاپ حذف شوند.

در سال قبل، اینتر میامی موفق شد با وجود لیونل مسی قهرمان این تورنمنت شود و امسال هم امید بسیاری می رفت که آن ها بتوانند این کار را تکرار کنند، اما به نظر می رسد تاتا مارتینو بدون حضور مسی نمی تواند کار خاصی انجام دهد.

4416