مسابقه فینالیسیما در کجا و در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

مسابقه فینالیسیما در کجا و در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت فینالیسیما که میان قهرمانان یورو و کوپا آمریکا برگزار می‌شود احتمالا در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، حدودا یک ماه پیش بود که تکلیف قهرمان‌های دو قاره اروپا و آمریکای جنوبی مشخص شد. در قاره سبز، ماتادورها موفق شدند با اقتدار به عنوان قهرمانی برسند. آن‌ها پس از شکست دادن رقبای سرسختی همچون آلمان و فرانسه به فینال رسیدند و در دیدار نهایی انگلیس را شکست دادند تا سه شیرها برای دومین فینال پیاپی در رقابت‌های یورو شکست بخورند. اسپانیا با این قهرمانی به رکورد 4 قهرمانی در این مسابقات رسید و به تنهایی تبدیل به پرافتخارترین تیم تاریخ یورو شد.

در آمریکای جنوبی هم آرژانتین چهارمین جام متوالی خود را به دست آورد. آن‌ها پس از قهرمانی در کوپا آمریکا 2021، فینالیسیما 2022 و جام جهانی 2022 قطر، در کوپا آمریکا امسال نیز توانستند جام قهرمانی هم به دست بیاورند. آلبی سلسته در جامی که رقیب سنتی‌اش برزیل شرایط چندان مساعدی نداشت، توانست با عبور از سد کلمبیا در دیدار فینال برای پانزدهمین بار قهرمان این جام شود.

حالا این دو تیم باید در فینالیسیما به مصاف همدیگر بروند. به نقل از اوله، قرار است این مسابقه حساس و دیدنی در ماه مارچ سال 2026 و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار شود. گفتنی است که شهرهای برلین، لندن و رم شهرهای محتمل جایگزین در ماه نوامبر سال 2025 هستند.

1428