زمان احتمالی بازگشت مسی به ترکیب اینتر میامی

زمان احتمالی بازگشت مسی به ترکیب اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی یازده بازی اخیر اینتر میامی را به علت مصدومیت یا حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین از دست داده و حالا پیش بینی می شود که به زودی بتواند به این تیم برگردد. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در ماه ژوئن به اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمریکا ملحق شد. مسی در فینال از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد هر چند که هم تیمی هایش بدون او توانستند کلمبیا را شکست بدهند و به قهرمانی دست پیدا کنند. 

اینتر میامی بدون مسی در هشت تا از یازده بازی خود پیروز شد اما از لیگزکاپ حذف شد. در حال حاضر زمان دقیقی در مورد بازگشت این بازیکن 37 ساله مشخص نشده است اما گزارشات حاکی از ان است که برنده هشت توپ طلا، تمرینات اختصاصی خود را برای بازگشت آغاز کرده است. 

در حقیقت شرایط بدنی مسی به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرد تا بدون ریسک در موردش تصمیم گیری شود. مصدومیت لیگامنت به زمان برای ریکاوری کامل نیاز دارد و اینتر میامی امیدوار است که مصدومیت مسی تشدید نشود. 

تیم تاتا مارتینو قرار است که در روز 24 آگوست به مصاف سینسیناتی برود که مسی در این بازی حضور نخواهد داشت اما نشریه آس گزارش داده است که لئو در اواخر ماه آگوست یعنی حدود ده روز دیگر از میادین برمی گردد.  مسی امید زیادی دارد تا امسال قهرمان لیگ آمریکا شود.

4125