واکنش سرخیو بوسکتس به حذف ناباورانه اینتر میامی

واکنش سرخیو بوسکتس به حذف ناباورانه اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس هافبک باتجربه اسپانیایی معتقد است اگر لیونل مسی در بازی امروز حضور داشت، اینتر میامی هرگز حذف نمی شد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم های اینتر میامی و کلمبوس کرو در رقابت های لیگز کاپ به مصاف هم دیگر رفتند. اینتر میامی مدافع عنوان قهرمانی بود، اما در این دیدار با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا خداحافظی زودهنگامی با این جام داشته باشد. بوسکتس معتقد است غیبت کاپیتان مسی در زمین باعث شد تا آن ها از این رقابت ها حذف شوند.

لیونل مسی به خاطر مصدومیتی که در فینال کوپا آمه ریکا برایش به وجود آمد، فعلا نتوانسته برای اینتر میامی بازی کند. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا گفت: "می دانیم لئو می تواند تفاوت را رقم بزند. آرزو داشتم که او در بازی امروز باشد، اما فوتبال همین است. مصدومیت ها و شکست ها در فوتبال طبیعی هستند. جام بسیار مهمی برای ما بود و متاسفم که نتوانستیم صعود کنیم، اما اگر مسی بود، قضیه فرق می کرد و ما شانس بسیار بیشتری داشتیم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و با نتیجه مثبت به رختکن رفتیم. از آن لحظه به بعد، آن ها مهاجمان بیشتری وارد زمین کردند و چون در مقابل دروازه دقت بیشتری داشتند، به پیروزی رسیدند."

4416