جزئیات پاداش یک برد استقلال؛ سه امتیاز گل‌گهر بالای ۴ میلیارد آب خورد!

جزئیات پاداش یک برد استقلال؛ سه امتیاز گل‌گهر بالای ۴ میلیارد آب خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - برد استقلال برابر گل‌گهر هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای این تیم به عنوان پاداش در بر داشت.

به گزارش فوتبالی، انتشار اسنادی از جدول پاداش اعضای استقلال پس از برد برابر گل‌گهر سیرجان حواشی بسیاری داشته چرا که نام مدیران این تیم هم در لیست نفرات پاداش بگیر دیده می‌شود. گویا آبی‌ها برای برد در سه دیدار برابر گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان پاداش گرفته‌اند و البته این پاداش‌‌ها برای برد بازی پیکان که منجر به قهرمانی نشد، لحاظ نشده است.

اما جزئیات پاداش پیروزی آبی پوشان برابر گل‌گهر نکات جالبی دارد؛ بردی که برای استقلال بالغ بر ۴ میلیارد تومان و به طور دقیق‌تر چهار میلیارد و یکصد و نود پنج میلیون تومان هزینه در بر داشته است که دویست میلیون تومان این پاداش برای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی و آتیلا حجازی سرپرست موقت و بدون مجوز استقلالی هاست!

اما نگاهی به جدول منتشر شده نشان می‌دهد کادرفنی استقلال متشکل از جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، حمیدرضا رجبی، کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور، علی بنی شیخ الاسلامی، یوسو و مترجم این تیم، مبلغ ۸۲۵ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند. از بین این نفرات به جز یوسو که ۹۰ میلیون تومان و امیر جنانی (مترجم) که ۳۵ میلیون تومان پاداش گرفته، باقی نفرات هر کدام یکصد میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند.

نگاهی ریزبینانه به دریافتی سایر اعضای استقلال هم جالب است. برای مثال کادر پزشکی ۶ نفره استقلال در مجموع مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان پاداش دریافت کرده که مبالغ متفاوتی هم بین آن‌ها توزیع شده است؛ سه پزشک ۶۰ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند، دو نفر ۴۵ میلیون تومان و یک نفر هم ۵۵ میلیون که مشخص نیست مبنای محاسبه به چه شکلی بوده است.

نکته جالب دریافت پاداش مجموعاً ۲۶۰ میلیونی پنج عضو تدارکات آبی‌هاست. در این بخش هم چهار عضو هر کدام ۵۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند و پاداش فقط یک نفر نسبت به سایرین متفاوت بوده که مبلغ ۴۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

مبنای محاسبه پاداش اعضای رسانه‌ای استقلال هم مشخص نیست. پنج فرد رسانه‌ای آبی‌ها در مجموع ۲۲۵ میلیون تومان دریافتی داشته‌اند که دو تن نفری ۶۰ میلیون گرفته، دو فرد دیگر نفری ۴۰ میلیون و یک نفر ۲۵ میلیون تومان. همچنین دو عضو کادر اجرایی هم در کنار هم ۱۱۰ میلیون تومان از بابت پاداش نصیبشان شده است.

جالب اینکه تقریبا نصف مبلغ کل پاداش یعنی ۴/۱۹۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان هم به بازیکنان استقلال تعلق یافته و آن‌ها مبلغی در حدود دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان دریافتی از بابت یک برد داشته‌اند؛ مبلغی که ۳۰ بازیکن در مجموع دریافت کرده‌اند که کمترین پاداش هم مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای چهار بازیکن جوان تیم بوده است.

1997