خرید جدید تراکتور و حرکتی که به دل تراکتوری‌ها نشست

خرید جدید تراکتور و حرکتی که به دل تراکتوری‌ها نشست

پایگاه خبری فوتبالی- عارف غلامی در دیدار دیروز تراکتور - پرسپولیس مورد توجه هواداران تیم جدیدش قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در شرایطی دیروز برگزار شد که عارف غلامی، مدافع جدید این تیم با توجه به حضور کوتاهش در تمرینات در لیست بازی قرار نگرفته بود تا با لباس شخصی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر شود.

اما این حضور غلامی در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار، این مدافع را هم به وجد آورد و بازیکن جدید تی‌تی‌ها در اقدامی جالب توجه وقتی با تشویق هواداران مواجه شد، به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد و سپس یک دور کامل در ورزشگاه چرخید تا برای همه هواداران در سکوها دست تکان داده و خوش و بش کرده باشد.

هواداران حاضر در ورزشگاه هم حسابی غلامی را تحویل گرفتند تا این بازیکن در اولین رویارویی با طرفداران تیم جدیدش دیدار باشکوهی داشته باشد.

البته این حرکت عارف غلامی مورد توجه هواداران تراکتوری قرار گرفته و پرشورها بابت اینکه غلامی وقت گذاشته و به سمت تمامی طرفداران رفته، از وی تمجید می‌کنند تا عارف نیامده برای خود محبوبیتی کسب کرده باشد.

غلامی سابقه بازی در تیم های سپاهان و استقلال را داراست و حالا باید در سومین تیم پرطرفدار یعنی تراکتور بازی کند و باید دید خواهد توانست خود را به ترکیب اصلی وارد کرده و جای یکی از مدافعان وسط این تیم یعنی شجاع خلیل زاده یا عارف آقاسی را بگیرد یا نه.

1997