عارف غلامی به تراکتور پیوست؛ اعلام نهایی به زودی!

عارف غلامی به تراکتور پیوست؛ اعلام نهایی به زودی!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور به زودی از آخرین خرید خودش رونمایی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که داریم به مسابقات هفته دوم لیگ برتر نزدیک می‌شویم فعالیت تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد. باشگاه تراکتور که در این تابستان فوق‌العاده عمل کرده و خریدهای بسیار خوبی داشته است ظاهرا یک خرید هیجان انگیز دیگر هم در پیش دارد.

گفته می‌شود عارف غلامی مدافع اسبق استقلال با تراکتور به توافق رسیده است و به زودی با این تیم قرارداد خواهد بست. عارف که در نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم بدون تیم مانده بود در نیم فصل دوم به کشور بوسنی رفت و به تیم ولژ موستار این کشور پیوست. او در مجموع 7 بازی برای این تیم انجام داد و در پایان فصل هم جدا شد.

حالا شنیده می‌شود او در بازگشت به ایران با تراکتوری‌ها توافقات خوبی داشته است و در ساعات آینده به طور رسمی به این تیم خواهد پیوست. نکته جالب این است که تراکتور در خط دفاعی‌اش یک عارف دیگر هم دارد. عارف آقاسی که زوج شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاع تراکتور است. 

تراکتور در حال حاضر به جز شجاع و عارف آقاسی دو مدافع وسط جوان دیگر به نام‌های میلاد کر و علیرضا آرتا را در اختیار دارد. اما به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ موافق جذب یک مدافع وسطه باتجربه‌تر بوده است و به همین دلیل تراکتور با عارف  غلامی وارد مذاکره شده است. 

عارف غلامی 30 ساله که متولد شهر گرگان است سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و استقلال را هم در کارنامه دارد. حالا اگر اتفاق خاصی نیفتد تراکتور تبدیل به پنجمین تیم باشگاهی غلامی در ایران خواهد شد.

1359