داستان مازیار و استقلال؛ از گلزن در ثانیه‌های پایانی دربی تا آچمز شدن در دوران مربیگری!

داستان مازیار و استقلال؛ از گلزن در ثانیه‌های پایانی دربی تا آچمز شدن در دوران مربیگری!

پایگاه خبری فوتبالی- مازیار زارع و استقلال سابقه رویارویی‌های زیادی را در فوتبال ایران داشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال باید در شرایطی در هفته دوم از ملوان در قزوین میزبانی کند که مجددا و با یک سال فاصله مازیار زارع روی نیمکت قوهای سپید می‌نشیند و همین سبب می‌شود تا استقلال و مازیار باری دیگر به تقابل با هم بروند! 

مازیار زارع در مقطعی که پیراهن تیم‌های ملوان و پرسپولیس را برتن می‌کرد جمعا و در رقابت‌های مختلف 23 بار در برابر استقلال بازی کرد و آمار 3 برد، 7 مساوی و 13 شکست را از خود برجای گذاشت. ضمن اینکه او 2 بار هم در برابر استقلال  گلزنی کرده است. مازیار که سابقه بازی در 6 دربی رسمی را دارد موفق شده در این مسابقه بزرگ هم دروازه آبی‌ها را باز کند. او با پنالتی که در دقیقه 90 گل کرد مانع از برد این تیم در برابر پرسپولیس شد؛ بدون شک این بهترین خاطره مازیار در برابر استقلال است. 

مازیار در تقابل‌های خود با استقلال به عنوان بازیکن در کنار تلخی‌هایی که تجربه کرده شاهد لحظات شیرینی هم بوده اما در قامت سرمربی او یک ناکام مطلق در برابر آبی‌های تهرانی بوده است! این سرمربی 39 ساله تاکنون 3 بار به نبرد با استقلال رفته که هر سه بار با شکست مواجه شده است! 9 بار دروازه تیمش باز شده و تنها یکبار قفل قفس توری استقلال را شکسته است. 

باید ببنیم مازیار زارع می‌تواند در مصاف فردا ملوان در برابر استقلال نتیجه خوبی را کسب کند یا همچنان در برابر این تیم روی دور ناکامی سیر می‌کند؟

9098