مازیار و نکونام به هم رسیدند؛ همه چیز برابر!

مازیار و نکونام به هم رسیدند؛ همه چیز برابر!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام و مازیار زارع قرار است برای سومین بار در برابر یکدیگر قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی لیگ بیست و چهارم به شکلی پیش رفت که استقلال و ملوان در هفته دوم در برابر هم صف‌آرایی کنند و در شرایطی که هر دو در بازی اول موفق به کسب 3 امتیاز شده‌اند روبه‌روی هم قرار بگیرند. 

استقلال به دلیل شرایط عجیب و غریبی که ورزشگاه‌های تهران دارند و توانایی میزبانی را ندارند (البته ورزشگاه دستگردی میزبان بازی چادرملو و شمس آذر است) باید در قزوین پذیرای ملوان تحت هدایت مازیار زارع باشد. ملوانی که در فصل جاری یکی از پرمهره‌ترین ترکیب‌های خود در طی سالیان اخیر را در اختیار دارد.

جواد نکونام که دومین فصل حضور خود در استقلال را تجربه می‌کند در حالی باید به مصاف تفکرات مرد شماره یک نیمکت ملوان برود که سابقه رویارویی و تقابل با او را دارد و هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر روبه‌روی او قرار گرفته است.

اولین رویارویی نکونام و مازیار به نیمه‌نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 باز می‌گردد که در آن تقابل فولاد با نتیجه 2 بر صفر از سد ملوان گذشت و به عبارتی نکو مچ مازیار را خواباند. 

در لیگ بیست و یکم هم این دو سرمربی باری دیگر در برابر هم قرار گرفتند که در آن‌جا ملوان با نتیجه پرگل 3 بر یک فولاد را شکست داد و به عبارتی مازیار انتقام شکست و حذف در نیمه‌نهایی جام حذفی را از نکونام گرفت. 

9098