عواقب شیشکی و بی محابا حرف زدن؛ خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر شد؟

عواقب شیشکی و بی محابا حرف زدن؛ خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که خداداد عزیزی در شبکه های مختلف رسانه ملی زیر نظر سازمان صداوسیما و همچنین پلتفرم های اینترنتی زیر نظر ساترا ممنوع التصویر شده است.

به گزارش فوتبالی، شرایط طوری است که این بار شاید برای اولین بار باشد که خبر یک ممنوع‌التصویری خیلی هم ناراحت‌کننده نباشد. 

برنامه اینترنتی سرگیجه در یکی از پلتفرم های پرطرفدار، در همان اولین قسمت جنجال‌آفرین شد.

البته جنجالی که در این برنامه به وجود آمد برای اولین بار نبود و میهمان آن از این دست جنجال‌ها پیش از این هم زیاد در شبکه ورزش و حتی شبکه سه داشت داشت اما به نظر می‌رسد که این بار دیگر زیاده‌روی کرده و حالا گفته شده این‌بار به ممنوع‌التصویری او منجر خواهد شد. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

خداداد عزیزی که حالا دیگر او را به جای یک چهره ورزشی شاید به عنوان چهره طنز و جنجالی بشناسیم گویا خودش هم روزهای بازیگری و محبوبیتش را فراموش کرده و راه متفاوتی را در پیش گرفته است. او بعد از بازیگری روزهای خوبی را تجربه نکرده است. شکست و تجربیات بد در مربیگری و بعد از آن هم تبدیل شدن به یک چهره تلویزیونی که حالا گویا با بحث ممنوع‌التصویری در آن هم شکست خورده است.

 او حتی در برنامه‌های شبکه ورزش سیما و در کنار جواد خیابانی و مجریان جوان و بی تجربه و حتی مجریان با تجربه به عنوان کارشناس فوتبالی حضور پیدا کرده بیشتر از بحث فنی و فوتبالی به هیاهو و حاشیه علاقه نشان داده است تا وایرال شود. این در حالی است که مدیران شبکه ورزش انتقادهای به موقع و بجای رسانه‌ها را از چینش مجریان و کارشناسان و بازیکنان و مربیان فعلی و بازنشسته را جدی نگرفتند تا عواقب شیشکی زدن و بی‌محابا صحبت کردن علیه آدم‌های فوتبال به صورت ممنوع التصویری، گریبان غزال تیزپای فوتبال ایران را بگیرد!

 ممنوع‌التصویر شدن اتفاقی است که همیشه ناراحت‌کننده است اما این بار به نظر می‌رسد که استثنا باشد. حضور پیدا نکردن ستاره سابق فوتبال ایران در برنامه‌های تلویزیونی شاید نه تنها ناراحت‌کننده نباشد که به حفظ چهره سابق و محبوبیت و شخصیت او به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش کمک بیشتری خواهد کرد. 

واقعیت تلخ‌تر این است دوستداران این بازیکن امیدوارند که این بار این شایعه صحت داشته باشد و خداداد عزیزی مدتی با دوری از جنجال و حاشیه با خودسازی و البته چهره‌ای متفاوت و جدید به عرصه ها بازگردد.


4326