اتلتیکو مادرید در آستانه جذب مدافع اهل اسلواکی فاینورد

اتلتیکو مادرید در آستانه جذب مدافع اهل اسلواکی فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در آستانه جذب دیوید هنکو، مدافع اهل اسلواکی باشگاه فاینورد هلند است و سعی دارد این بازیکن را به قیمتی نزدیک به 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ساختار تدافعی اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تغییرات زیادی خواهد داشت. چند مدافع این تیم همچون ماریو هرموسو و اکسل ویتسل احتمالا در تابستان از این تیم جدا می‌شوند و به همین خاطر سران باشگاه اسپانیایی قصد دارند تا یک یا چند مدافع را به زودی به خدمت بگیرند تا جای خالی این بازیکنان پر شود. آن‌ها چند گزینه را زیر نظر دارند و به نظر می‌رسد که با رابین لی نورماند و دیوید هنکو به توافقات نهایی دست یافته باشند.

دیوید هنکو، مدافع اهل اسلواکی باشگاه فاینورد هلند در رقابت‌های یورو 2024 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شد تا توجه دیگو سیمئونه و مدیران اتلتیکو مادرید به او جلب شود. متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی دنیای فوتبال نیز پیش از اعلام کرده بود اتلتیکو به صورت جدی دنبال این بازیکن است.

سران باشگاه اسپانیایی به صورت شفاهی پیشنهاد خودشان را ارائه کردند، اما اختلافات مالی میان دو باشگاه باعث شده بود تا مذاکرات به بن بست بخورد. مدیران اتلتیکو مادرید قصد داشتند این بازیکن را با 20 میلیون یورو جذب کنند، در حالی که سران فاینورد کمتر از 35 میلیون یورو برای مدافع راضی نمی‌شدند. 

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، سرانجام این مذاکرات به توافقات نهایی رسید. اتلتیکو مادرید مبلغی حدود 25 الی 30 میلیون یورو پیشنهاد داد که مدیران فاینورد با آن موافقت کردند.

1428