دلیل جدایی قهرمان جام جهانی از منچسترسیتی فاش شد

دلیل جدایی قهرمان جام جهانی از منچسترسیتی فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز ستاره آرژانتینی در مصاحبه ای توضیح داد که چرا دورانش در منچسترسیتی به پایان رسیده و به دنبال ماجراجویی جدیدی با اتلتیکو مادرید است.

به گزارش فوتبالی، آلوارز یکی از مهم ترین ستارگان سیتی در دو فصل گذشته بوده که توانست در فصل 2022-23 فاتح 3 گانه و در فصل 2023-24 قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، بالاخره تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و به باشگاهی برود که به اندازه کافی بتواند بازی کند، چون در سیتی نیمکت نشین ارلینگ هالند بود. اتلتیکو مادرید برای خرید خولیان آلوارز مجبور شد 82 میلیون یورو هزینه کند.

آلوارز به خبرنگاران گفت: "احساس کردم به یک تغییر در زندگی ام نیاز دارم. باید به سراغ ماجراجویی جدیدی می رفتم و حالا باور دارم که اتلتیکو مادرید بهترین شرایط را برای من فراهم می کند تا بیشترین توانم را در زمین بگذارم. چیزهای بسیار زیادی در منچسترسیتی یاد گرفتم و بابت دو سالی که آنجا بودم، قدردان هستم. الان در اتلتیکو هستم و می خواهم به این تیم برای قهرمانی و جنگیدن در تمامی جام ها تلاش کنم. شخصاً با دیگو سیمئونه صحبت کردم و او به من گفت که به اینجا بیایم."

4416