بلاتکلیف با آماری فوق‌العاده؛ سرنوشت حسینی راه به کجا می‌بَرَد؟

بلاتکلیف با آماری فوق‌العاده؛ سرنوشت حسینی راه به کجا می‌بَرَد؟

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت دروازه‌بان فصل گذشته استقلال همچنان مشخص نیست و هواداران این تیم نسبت به این موضوع به شدت نگران هستند.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی که بدون تردید در لیگ بیست و سوم یکی از برترین بازیکنان استقلال بود و به صراحت می‌توان گفت که نقش شایانی در صدرنشینی این تیم تا هفته‌های پایانی لیگ برتر داشت، بیش از یک دهه است که پیراهن استقلال را بر تن کرده و با سرمربیان زیادی در این تیم کار کرده است. او سابقه بازی کردن و ثبت کلین‌شیت در جام جهانی را هم دارد و بدون شک در اوج پختگی به سر می‌برد و از دست دادن او می‌تواند یک نمره منفی در کارنامه مدیریتی فرشید سمیعی باشد!

حسینی لیگ بیست و سوم را با شرایط نرمالی شروع نکرد. او محبوبیت خود را  در میان هواداران از دست داده بود و گفته می‌شد که مدیران وقت استقلال به دنبال جانشین برای او بودند و حتی این صحبت‌ها مطرح شده بود که حجت کریمی با اخباری و پورحمیدی برای آمدن به استقلال صحبت کرده بود اما شرایط برای هیچ‌کدام از آن‌ها هموار نشد و در نهایت حسینی در جمع آبی‌ها ماندنی شد. 

حسینی در همان سه هفته آغازین مسابقات نشان داد که چه اندازه متحول شده و دوباره به همان سنگربانی بدل شد که هوادران استقلال از او انتظار داشتند. کاپیتان استقلال که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام را با این تیم دارد در مجموع فصل تنها یک بازی را و آن ‌هم به علت محرومیت از دست داد و در 29 بازی که به میدان رفت تنها 15 بار توپ از خط دروازه‌اش عبور کرد که با اختلاف فاحشی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش از این لحاظ بهترین عملکرد را داشت. 

حسینی در 18 بازی هم موفق به ثبت کلین‌شیت شد و از این حیث با حسین پورحمیدی از تراکتور برابری کرد. شاید این ورژن حسینی با آن فصلی که توانست با استقلال به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر برسد برابری کند و به همین خاطر هیچ کدام از هواداران استقلال دوست ندارند او را به راحتی از دست بدهند. ضمن اینکه حسینی با استقلال قرارداد هم دارد و به این دلیل باشگاه اسنقلال نمی‌تواند با او به این راحتی‌ها فسخ کند. گفته می‌شد حسینی مشکل مجوز فعالیت دارد که این مشکل هم وجود ندارد.

نکته قابل تامل درباره کاپیتان استقلال این است که گفته می‌شود برای جانشنینی او با نظر جواد نکونام یک دروازه‌بان بوسنیایی توسط مدیران استقلال جذب شده است و در این باره هیچ روشنگری صورت نمی‌گیرد!

9098