نامزدهای بهترین سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شدند

نامزدهای بهترین سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان یافتن ماه آگوست، بهترین‌های لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و در این مطلب قصد داریم بهترین سرمربیان ماه این لیگ را بررسی کنیم.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس جذاب‌ترین و به زعم بسیاری از کارشناسان سنگین‌ترین لیگ فوتبال در دنیا است. تیم‌های مدعی زیادی در این لیگ حضور دارند و ستاره‌های پرشماری در آن بازی می‌کنند. حالا 4 نامزد نهایی بهترین سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شدند و به زودی برنده این عنوان مشخص می‌شود.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که تیمش در هر 3 بازی ابتدایی توانست به پیروزی برسد، یکی از شانس‌های اصلی بردن این جایزه است. منچسترسیتی در هفته اول توانست با دو گل از سد چلسی عبور کند و در هفته‌های دوم و سوم، با گلزنی‌های ارلینگ هالند موفق شد ایپسویچ تاون و وستهام یونایتد را از پیش رو بردارد و با 9 امتیاز کامل از 3 بازی مقتدرانه صدرنشین شود.

میکل آرتتا، سرمربی موفق آرسنال دیگر اسپانیایی این لیست است. توپچی‌ها با هدایت آرتتا در دو هفته ابتدایی در مقابل ولورهمپتون و استون ویلا با نتیجه مشابه 2-0 به برتری رسیدند. البته آرسنال در هفته سوم مقابل برایتون متوقف شد.

برایتونی که فابیان هورزلر هدایتش را بر عهده دارد و او هم در اولین ماه حضورش در لیگ برتر انگلیس کاندیدای کسب جایزه سرمربی ماه شد. برایتون پس از کسب پیروزی مقابل اورتون و منچستریونایتد، در هفته سوم در مقابل آرسنال به تساوی 1-1 رضایت داد.

آرنه اسلوت، سرمربی هلندی لیورپول که هر 3 بازی ابتدایی خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشت، دیگر نامزد اصلی است. اسلوت نیز شانس بالایی برای بردن این جایزه دارد.

1428