باارزش‌ترین جام برای پپ گواردیولا

باارزش‌ترین جام برای پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار منچسترسیتی می‌گوید که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، بهترین جامی است که تاکنون برده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سیتیزن‌ها موفق شدند با تک گل کوین دی بروین در دقیقه 70، با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهند و فاصله خود را به 13 امتیاز برسانند. این فاصله امتیاز زیاد باعث شده تا بسیاری از مردم و کارشناسان ادعا کنند که قهرمانی سیتی در فصل 2021-22 لیگ برتر انگلیس قطعی شده است. 

به نقل از میرور، گواردیولا اما تمامی صحبت‌ها را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: "چیزی که من به آن اهمیت می‌دهم، این است که بعد از شش سال که همه چیز بردیم، این بازیکنان هنوز با تمام جان و توان در زمین حاضر می‌شوند. پیدا کردن چنین چیزی بسیار مشکل است. ما در بازی بدون توپ بی نقص هستیم. این بزرگ‌ترین افتخار ماست. بردن و بردن، در این کشور، در این لیگ، این بهترین جامی است که تاکنون کسب کرده‌ام و حتی در زمان ترک کردن این باشگاه، بهترین جامی خواهد بود فتح کرده‌ام."

پپ گواردیولا در سیتی به تمامی جام‌های داخلی انگلیس رسیده است، اما تاکنون موفق نشده در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد. آن‌ها فصل گذشته به فینال رسیدند، اما در پایان از چلسی شکست خوردند. 

4416