سرمربی آرسنال: پپ گواردیولا یک نابغه است

سرمربی آرسنال: پپ گواردیولا یک نابغه است

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال به تحسین از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پرداخت و او را یک نابغه خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی یک فصل بی نظیر و فراموش نشدنی تجربه کرد. آن‌ها توانستند در این فصل با غلبه بر آرسنال و منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی شوند و در روز شنبه نیز، با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر، برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان چمپیونزلیگ و فاتح 3گانه شدند. 

به نقل از مارکا، آرتتا گفت: "او در مربیگری کردن، متقاعد کردن بازیکنان، متحد کردن، گرفتن بهترین بهره از بازیکنان و تصمیم گیری واقعاً مثل نابغه ها عمل می کند. باید بگویم که پپ یک نابغه است. زمانی که مصدومیت‌ها شروع شد، فهمیدم که در مقطعی، گریبانگیر ما خواهد شد، اما چالش اصلی ما، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بود."

"این آرسنال واقعی است. حالا سطح بسیار بالایی داریم. ناراحتیم که نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما ورزش همین است. اگر فکر می کردم که برای فصل بعد شانسی داریم، قطعا اینجا نمی‌نشستم. قهرمانی در لیگ برتر که بهترین لیگ دنیاست، هدف اصلی ما می باشد و فصل آینده، سخت ترین فصل لیگ برتر انگلیس در تاریخ خواهد بود."

میکل آرتتا و آرسنال برای بخش اعظمی از فصل در صدرجدول لیگ برتر انگلیس بودند، اما در نهایت آن را به سیتی واگذار کردند.

4416