نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شدند

نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- ماه آگوست میلادی به پایان رسید و لیگ برتر انگلیس، به سنت همیشگی خود بهترین‌های ماه را انتخاب می‌کند و امروز کاندیداهای کسب عنوان جایزه بهترین‌ها انتخاب شدند که در این مطلب نامزدهای جایزه بهترین بازیکن ماه را بررسی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس ستاره‌های پرتعدادی در خود جای داده است. بازیکنان سرشناس و باکیفیتی که جذابیت این لیگ را دوچندان کرده‌اند. با اتمام ماه آگوست، حالا کاندیداهای بهترین‌های لیگ برتر انگلیس در ماه آگوست مشخص شدند.

ارلینگ هالند، غول نروژی منچسترسیتی احتمالا گزینه اصلی کسب این عنوان باشد. او در سه هفته ابتدایی لیگ مهارناپذیر ظاهر شد و توانست تنها در 3 مسابقه، 7 گل به ثمر برساند. او در دو بازی پیاپی مقابل ایپسویچ تاون و وستهان یونایتد هت‌تریک کرد تا نشان دهد در اوج آمادگی قرار دارد. او می‌تواند برای سومین فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ برتر را مال خود کند.

کول پالمر، ستاره جوان چلسی دیگر نامزد برجسته کسب عنوان بهترین بازیکن ماه است. او در ماه آگوست موفق شد 4 پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داد که آمار بسیار خوبی به حساب می‎‌آید. او همچنین یک گل هم در این ماه برای تیمش به ثمر رساند. محمد صلاح و بوکایو ساکا، ستاره‌های لیورپول و آرسنال از دیگر نام‌های این لیست هستند.

دنی ولبک، آمادو اونانا، داوید رایا و بریان اموبئومو دیگر بازیکنانی هستند که به عنوان کاندید کسب عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شدند. به نظر می‌رسید که لوییز دیاز هم قابلیت حضور در این لیست را داشته باشد چرا که عملکرد خوبی در این ماه داشت.

1428