عکس؛ کفش طلای لیگ برتر انگلیس در دستان ارلینگ هالند

عکس؛ کفش طلای لیگ برتر انگلیس در دستان ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2022/23 از رقابت های لیگ برتر انگلیس به پایان خودش رسید و بهترین بازیکنان این فصل از رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی در این فصل از رقابت ها برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان منچستر سیتی در این فصل از رقابت ها بدون شک ارلینگ هالند بود. هالند در تابستان گذشته از بروسیا دورتموند راهی منچستر سیتی شد و اکنون در اولین فصل حضورش در این تیم عملکرد بسیار درخشانی داشته است. ارلینگ هالند با به ثمر رساندن 36 گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، عنوان آقای گلی را از آن خود کرد. این برای اولین بار است که هالند آقای گل لیگ برتر انگلیس می شود و به نظر می رسد که با ادامه دادن این روند باز هم بتواند این کار را تکرار کند.

هالند در این فصل رکورد تعداد گل های زده شده در یک فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس توسط یک بازیکن را شکست. او اکنون با 36 گل، بهترین آقای گل تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

منچستر سیتی در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت. جایزه ارلینگ هالند که کفش طلای لیگ برتر انگلیس بود نیز به او اهدا شد. نزدیک ترین رقیب هالند، هری کین از تاتنهام بود که 30 گل به ثمر رسانده بود.

1470