قابی از سه ستاره‌ای که در نبرد بر سر آقای گلی لیگ برتر انگلیس هستند

قابی از سه ستاره‌ای که در نبرد بر سر آقای گلی لیگ برتر انگلیس هستند

پایگاه خبری فوتبالی - جنگ بر سر آقای گلی در رقابت های لیگ برتر انگلیس در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 بسیار داغ شده است و باید دید که در نهایت کدام بازیکن موفق می شود آقای گل این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی ، کول پالمر با چهار گلی که به اورتون زد خودش را به ارلینگ هالند رساند و صدرنشین جدول بهترین گلزن های لیگ برتر انگلیس شد. هالند و کول پالمر در حال حاضر بیست گله هستند. از سوی دیگر اوله واتکینز از استون ویلا هم نوزده گل به ثمر رسانده است و در تعقیب آن ها است.

ارلینگ هالند و منچستر سیتی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند اما دو ستاره دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند. هالند می خواهد برای دومین سال پیاپی هم قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و هم این که آقای گل این رقابت ها شود. او امسال رقبای سرسختی دارد. منچستر سیتی در حال حاضر صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس است اما آرسنال و لیورپول در تعقیبش هستند.

الکساندر ایساک، دومینیک سولانکه و محمد صلاح در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هفده گل زده اند و آن ها هم شانس هایی برای آقای گلی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس دارند.

1470