آرسنال به دنبال جذب اولی واتکینز

آرسنال به دنبال جذب اولی واتکینز

پایگاه خبری فوتبالی- حرکت آرسنال برای جذب اولی واتکینز ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه استون ویلا آغاز شده است‌.

به گزارش فوتبالی ، در حالی که میکل آرتتا به دنبال تقویت خط حمله تیم خود است اولی واتکینز یکی از گزینه های توپچی های لندن به شمار می رود. این ملی پوش انگلیسی فصل گذشته ۱۶ گل در تمام رقابت ها برای باشگاهش استون ویلا به ثمر رساند و تاکنون ۷ بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شده است. 

بر اساس گزارش نشریه سان‌ میکل آرتتا سرمربی آرسنال تحت تأثیر توانایی واتکینز در گلزنی قرار گرفته است و او را در ژانویه می خواهد. این بازیکن ۲۷ ساله بخشی جدایی ناپذیر از استون ویلا است که در این فصل در اروپا هم رقابت می کند و بعید است که این تیم لیگ برتر اجازه دهد بازیکن ستاره خود را به راحتی از دست بدهد. 

بازیکن سابق برنتفورد قبلاً فاش کرده بود که از خانواده طرفدار آرسنال می‌آید و باید دید که آیا او موفق به تحقق رویای خود برای حضور در باشگاه شمال لندن در آینده خواهد شد.

پیش از این گفته شد بایرن مونیخ هم از علاقه مندان جذب این بازیکن است اما بر خلاف این شایعات باشگاه بایرن مونیخ به جذب اولی واتکینز مهاجم انگلیسی استون ویلا علاقه‌مند نیست و هیچ مذاکره‌ای با او در کار نبوده زیرا باواریایی‌ها گزینه‌های دیگری برای تقویت خط حمله در ژانویه در لیست خود دارند. 

۱۰۰۹