استوری تعدادی از بازیکنان استقلال علیه مدیران هلدینگ؛ حمایت از نکونام از لج مدیران و هواداران!

استوری تعدادی از بازیکنان استقلال علیه مدیران هلدینگ؛ حمایت از نکونام از لج مدیران و هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی- در جدیدترین ماجراهای باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم با انتشار یک استوری مشترک از سرمربی‌شان حمایت کردند تا حسابی لج هواداران استقلال و البته مدیران هلدینگ و باشگاه را دربیاورند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال هفته‌ای پر از حاشیه را پشت سر گذاشت. شکست غیرمنتظره مقابل استقلال خوزستان طاقت هواداران این تیم و مدیران هلدینگ را طاق کرد و باعث شد جو این باشگاه بسیار متشنج شود.

بعد از آن شکست فوتبالی خبر داد که هلدینگ از نکونام عبور کرده است و استقلال با فرهاد مجیدی وارد مذاکره شده و حتی مجیدی اوکی نسبی را به باشگاه داده است.

دو سه روز بعد خبر فوتبالی تایید شد و حتی دو نفر از مدیران هلدینگ به دوبی رفتند تا با فرهاد مجیدی مذاکره و در صورت توافق او را جانشین جواد نکونام روی نیمکت استقلال کنند.

مذاکرات خیلی خوب پیش رفت اما به دلیل اختلاف بر سر زمان قرارداد متوقف شد. بعد از آن هم نام چند مربی خارجی به عنوان کاندیداهای جانشینی نکونام مطرح شد. هر چند پرونده مذاکره با مجیدی هنوز بسته نشده است.

در تمام این مدت باشگاه استقلال درباره شایعات مذاکره با مجیدی و مربیان دیگر سکوت کرده بود. سکوتی که از سوی افکار عمومی به رضایت و موافقت مدیران این باشگاه با برکناری نکونام و آمدن مربی جدید تعبیر شد.

نکته عجیب این بود که بازیکنان استقلال هم به این شایعات واکنشی نشان نمی‌دادند. نه در مصاحبه‌ها و نه در صفحات فضای مجازی خبری از واکنش چه از نوع حمایت و چه از نوع مخالفت با این شایعات خبری نبود.

اما امروز و در اقدامی هماهنگ تعدادی از بازیکنان و نه همه آنها اقدام به انتشار یک استوری مشابه در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام کردند. در این استوری تصویری از شادی گل بازیکنان استقلال که به سمت نکونام دویده‌اند دیده می‌شود. بالای تصویر هم نوشته است: «همه با هم هستیم». در نهایت هم هشتگ «استقلال» در استوری نوشته‌ شده است.

تعدادی از بازیکنان این استوری را منتشر کردند و تعدادی هم هنوز آن را منتشر نکرده‌اند که شاید در دقایق و ساعات آینده این کار را بکنند. انتشار همزمان این استوری مشترک نشان دهنده هماهنگی بازیکنان برای انجام این کار است. کارهایی که در دوران سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی هم شاهد آن بودیم و حالا توسط شاگرد بر حقش انجام می‌شود.

این موضع‌گیری می‌تواند باشگاه استقلال را وارد یک تنش دیگر هم بکند. مدیران باشگاه و هلدینگ تصمیمی برای حفظ نکونام در استقلال ندارند و هواداران هم از آنها حمایت می‌کنند اما تعدادی از بازیکنان از نکونام حمایت می‌کنند. هر چند واکنش بازیکنان به این اتفاقات حتی از واکنش رسانه باشگاه به شایعات هم دیرتر انجام شده است.

حالا مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. تقریبا همه می‌دانند که مدیران باشگاه و هلدینگ به دنبال برکناری نکونام هستند اما بازیکنان با این استوری به مقابله با مدیران باشگاه و هلدینگ برخاسته‌اند.

هر چه که هست به نظر می‌رسد ظرف یکی دو روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد. البته که در این باره مدیران هستند که تصمیم می‌گیرند و بازیکنان و البته هواداران هم ناچارند که از تصمیم باشگاه تبعیت کنند.


1359