منچسترسیتی قیمت فروش دی‌بروینه را مشخص کرد

منچسترسیتی قیمت فروش دی‌بروینه را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی با پیشنهادی جدی از سوی الاتحاد و سایر باشگاه های عربستانی مواجه شده است و هیچ بعید نیست که در همین تابستان راهی لیگ عربستان شود. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی می داند که دی بروینه می تواند رایگان جدا شود اما به نظر می رسد که برای فروش این بازیکن در این تابستان، مبلغ خود را مشخص کرده اند. منچستر ایونینگ نیوز گزارش داده است که سیتی برای فروش دی بروینه 50 میلیون یورو طلب کرده است، مبلغی که البته برای باشگاه های عربستانی مبلغ بالایی به شمار نمی رود به خصوص که دی بروینه همچنان در اوج فوتبالش قرار دارد و یکی از ستارگان بزرگ لیگ انگلیس به شمار می رود. 

دی بروینه به سال پایانی قراردادش با سیتی رسیده است و بعید است که قراردادش تمدید شود. در حقیقت گفته می شود که این بازیکن با الاتحاد به توافق اولیه رسیده و ممکن است که به کریم بنزما و انگولو کانته ملحق شود. دی بروینه در روزهای اخیر احتمال پیوستن به عربستان را رد نکرده و گفته است که از پول چنین پیشنهادی برای کمک به خانواده و دوستانش استقبال خواهد کرد. الاتحاد فصل خوبی را نداشته و برای رقابت با الاتحاد به دنبال خرید ستارگان سرشناس است که اخیرا شایعاتی در مورد مذاکره آنها با کپا آریزابالاگا نیز مطرح شده بود.

4125