رسمی؛ وینگر آرژانتینی به یوونتوس پیوست

رسمی؛ وینگر آرژانتینی به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس گونزالس وینگر اهل کشور آرژانتین به طور رسمی از فیورنتینا جدا شد و به طور قرضی به یوونتوس پیوست.

به گزارش فوتبالی ، بانوی پیر در این تابستان به دنبال این بود که یک بال هجومی به خدمت بگیرد و حالا نیکلاس گونزالس را از فیورنتینا جذب کرده است. این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر 26 سال سن دارد و باید دید که عملکردش در جمع بیانکونری ها به چه شکل خواهد بود.

قرارداد قرضی این بازیکن هشت میلیون یورو می ارزد. در واقع بیانکونری ها این رقم را برای قرض گرفتن نیکلاس گونزالس پرداخت کرده اند. یک بند خرید 25 میلیون یورویی هم در قرارداد نیکلاس گونزالس وجود دارد و اگر یووه خواست او را خریداری کند، با پرداخت چنین مبلغی می تواند نیکلاس گونزالس را به طور دائمی بخرد.

نیکلاس گونزالس از سال 2019 به تیم ملی آرژانتین دعوت می شود و یکی از اعضای این تیم است. او قبل از بازی در فیورنتینا، در اشتوتگارت هم بازی کرده است و حالا به یوونتوس پیوسته است. در حقیقت می توان گفت که یوونتوس بهترین تیمی است که نیکلاس گونزالس در دوران حرفه ای خود تا اینجای کار در آن بازی می کند. باید دید که تیاگو موتا به چه شکل از او استفاده می کند.

1470