پیشنهاد ترکیه‌ای برای شماره هفت اسبق رئال مادرید

پیشنهاد ترکیه‌ای برای شماره هفت اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماریانو دیاز مهاجم اسبق رئال مادرید پس از فصلی ناامیدکننده در سویا از این تیم جدا شد و در حال حاضر بازیکن آزاد است.

به گزارش فوتبالی، ماریانو به علت مصدومیت ها و عدم آمادگی نتوانست فصل خوبی را در سویا داشته باشد و حالا ممکن است که فوتبالش را در ترکیه ادامه بدهد. نشریه فاناتیک گزارش داده است که باشگاه غازی انتپ در تلاش است تا مهاجم اسبق رئال مادرید را بگیرد. در حقیقت به نظر می رسد که این تنها پیشنهادی است که در حال حاضر به دست مهاجم سابق سویا و رئال مادرید رسیده است. 

ماریانو در سال 2018 به رئال مادرید پیوست که در آن زمان به شکلی باورنکردنی شماره هفت یعنی شماره کریستیانو رونالدو به او داده شد. این بازیکن پنج فصل فاجعه بار را در رئال مادرید داشت و به یکی از خریدهای ناکام رئال تبدیل شد. در حقیقت مدیران رئال سالها در تلاش بودند تا او را بفروشند اما توفیقی نداشتند و در نهایت این بازیکن با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا شد.

ماریانو فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی سویا شد و در این تیم نیز عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد تا قراردادش تمدید نشود. حالا باید دید که این مهاجم در سن 30 سالگی چه تصمیمی در مورد آینده اش می گیرد.

4125