کارلو آنچلوتی رئال مادرید را یک تیم کامل برای فصل آینده می داند

کارلو آنچلوتی رئال مادرید را یک تیم کامل برای فصل آینده می داند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موفق باشگاه رئال مادرید در یک مصاحبه آخرین وضعیت این باشگاه را در فصل نقل و انتقالات تابستانی تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا اسپانیا کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید در یک مصاحبه جدید پیرامون شرایط فصل آینده تیم به گفتگو پرداخت و در این باره گفت: "ما در حال ارزیابی بازیکنان آکادمی خود هستیم و این لحظه مهمی برای آنها است. من نگران هیچ مسئله ای نیستم زیرا ما یک تیم خوب و کامل در هر پستی داریم، امباپه به تیم اضافه شده و او بازیکن فوق العاده ای است. البته ما یکی از بهترین های خود یعنی تونی کروس را دیگر در اختیار نداریم اما بازیکنان دیگری داریم که می توانند جایگزین او شوند."

کارلو آنچلوتی در ادامه صحبت های خود افزود: "تیم بسته شده است و ما با بازیکن جدیدی قرارداد نخواهیم بست زیرا خسوس وایخو به تیم برگشته و آلابا هم در حال بهبودی است و همچنین فکر میکنم جدایی بازیکنی نیز نخواهیم داشت زیرا هیچکس نمی خواهد از تیم برود. این باشگاه به لطف فلورنتینو و خوزه آنخل سانچز توانسته پروژه ای بسازد و آنها تیمی باورنکردنی ساخته اند. ما ایده جدیدی داریم که به بازیکنان خاصی در طول فصل استراحت بدهیم و این میتواند ایده خوبی باشد."

۱۰۰۹