حمایت کارلو آنچلوتی از ژابی آلونسو برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید

حمایت کارلو آنچلوتی از ژابی آلونسو برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تمجید و تحسین از توانایی های ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن پرداخت و ابراز امیدواری کرد که روزی او را روی نیمکت لوس بلانکوس ببیند. 

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو چند وقتی است که به نیمکت رئال مادرید لینک می شود و او را جانشین کارلو آنچلوتی خطاب می کنند. گفته می شود، این فصل آخرین فصل حضور آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو است و او در سال آینده سرمربی تیم ملی برزیل خواهد شد. 

در بین سال های 2013 تا 2015، ژابی آلونسو بازیکن کارلو آنچلوتی در همین رئال مادرید بود و حالا سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت: "من آلونسو را به عنوان بازیکن مشاهده کردم. او واقعاً سطح دانش فوتبالی بالایی دارد. کارش با لورکوزن فوق العاده است. امیدوارم که روزی به این باشگاه بیاید و مثل آربلوا و رائول کار کند. این دو نفر را نیز خیلی دوست دارم و امیدوارم هر 3 نفر بتوانند آینده رئال مادرید را بسازند."

آنچلوتی در ادامه افزود: "همه می دانند که من در رئال خیلی خوشحالم و احساس خیلی خوبی دارم. هنوز کار زیادی در این فصل داریم و می بینم که از کارم انتقادات زیادی شده است. به این چیزها توجه نمی کنم و تمرکزم روی کارم است."

4416