زوج ژابی آلونسو و فلوریان ویرتز در رئال مادرید؟

زوج ژابی آلونسو و فلوریان ویرتز در رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی- امکان حضور سرمربی و ستاره بایرلورکوزن در آینده ای نزدیک در سانتیاگو برنابئو وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، نشریه رلوو در گزارشی مدعی شد رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۵ قصد جذب زوج فلوریان ویرتز و ژابی آلونسو را خواهد داشت. رئال مادرید نگاه ویژه ای به ژابی آلونسو و همچنین فلوریان ویرتز دارد. در باشگاه رئال مادرید شایعاتی وجود دارد که ویرتز به عنوان یک ستاره آینده دار در خط هافبک بهترین گزینه برای آینده رئال مادرید است. از طرف دیگر فلوریان ویرتز می خواهد یکسال دیگر در بایرلورکوزن بماند و این ممکن است نشانه ای باشد که او بخواهد همراه با سرمربی خود یعنی ژابی آلونسو باشگاه آلمانی را به مقصد مادرید ترک کند.

ژابی آلونسو در صورت پیوستن به رئال مادرید قطعا او را از مسئولان تیم درخواست خواهد کرد و لوس بلانکوس در صورت ادامه دار بودن درخشش این بازیکن هر مبلغی را برای او خواهد پرداخت. ژابی آلونسو علی رغم پیشنهادات بسیار خوب از تیم هایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ و همچنین چلسی اعلام کرد که یک فصل دیگر در تیم بایرلورکوزن خواهد ماند و به این ترتیب شایعات مربوط به حضور دو روی نیمکت رئال مادرید پس از پایان دوران مربیگری کارلو آنچلوتی بیش از پیش قوت گرفت.

پیش از این هم بازیکنان آلمانی موفق مانند تونی کروس که سابقه بازی در بایرلورکوزن را داشتند در رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته‌اند و حالا فلوریان ویرتز هم می تواند به جمع ستاره های آلمانی رئال مادرید بپیوندد.

۱۰۰۹