حمایت رئال مادرید از تصمیم ژابی آلونسو

حمایت رئال مادرید از تصمیم ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها از منابع اسپانیایی، رئال مادرید از اینکه ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن، پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ رد کرده، خوشحال هستند.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو در این فصل عملکردی خارق العاده و دور از انتظار داشته و انتظار می رود که بتواند با بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شود. بعد از این درخشش، تیم های لیورپول و بایرن مونیخ که در پایان فصل، بی مربی می شوند، به دنبال جذب آلونسو بودند، اما چند روز قبل، این سرمربی 42 ساله اسپانیایی به صورت رسمی اعلام کرد که در فصل آینده نیز سرمربی لورکوزن خواهد بود و جایی نخواهد رفت. 

به نقل از سایت گل، متئو مورتو خبرنگار فوتبال اسپانیا مدعی است که آلونسو از حالا حمایت هیئت مدیره رئال مادرید را دارد که در سال 2026 سرمربی این باشگاه شود. در سال 2026، قرارداد کارلو آنچلوتی با لوس بلانکوس به پایان می رسد و فلورنتینو پرز به شخصه ژابی آلونسو را مربی ایده آلی برای رئال مادرید می داند. 

آلونسو در سال 2022 سرمربی لورکوزن شد و توانست این تیم را در فصل اول به لیگ اروپا برساند و حالا با فاصله 13 امتیازی با بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

4416