ژابی آلونسو و شاگردش با هم به رئال مادرید می‌آیند؟

ژابی آلونسو و شاگردش با هم به رئال مادرید می‌آیند؟

پایگاه خبری فوتبالی - این احتمال وجود دارد که در سال های بعد ژابی آلونسو به همراه ستاره آلمانی بایرلورکوزن یعنی فلوریان ویرتز با هم به رئال مادرید بروند.

به گزارش فوتبالی ، فصلی که گذشت برای بایر لورکوزن یک فصل بسیار درخشان بود. آن ها با هدایت ژابی آلونسو موفق شدند بدون شکست فاتح رقابت های بوندسلیگای آلمان شوند و در جام حذفی آلمان هم به قهرمانی رسیدند. تنها باخت بایر لورکوزن در فصلی که گذشت، شکست مقابل آتالانتا بود که در فینال رقابت های لیگ اروپا رقم خورد.

روزنامه بیلد آلمان این احتمال را مطرح کرده است که در آینده ژابی آلونسو هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد کرد و پس از آن، بازیکنان مورد علاقه خود را به رئال مادرید خواهد برد. فلوریان ویرتز که در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد، یک بازیکن بسیار آینده دار در فوتبال آلمان است و باشگاه های زیادی به دنبال جذب او هستند.

کارلو آنچلوتی تا سال 2026 با رئال مادرید قرارداد دارد و باید دید که او تا چه زمانی سرمربی رئال مادرید خواهد ماند. از سوی دیگر مدیرعامل بایر لورکوزن چندی پیش گفته بود که مطمئن است که در آینده ژابی آلونسو سرمربی رئال مادرید خواهد شد و این اتفاق بالاخره رخ می دهد.

1471