بازیکن تعویضی ژابی آلونسو که موفق شد هت‌تریک کند

بازیکن تعویضی ژابی آلونسو که موفق شد هت‌تریک کند

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو استعداد و توانایی بسیار بالایی در مربیگری دارد و این قضیه را به خوبی در این فصل از رقابت ها به اثبات رسانده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته بیست و نهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایر لورکوزن و وردربرمن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. بایرلورکوزن با این پیروزی قهرمانی خود را در رقابت های بوندسلیگای آلمان قطعی کرد و برای اولین بار در تاریخ 119 ساله خود توانست قهرمان لیگ آلمان شود.

در این بازی در ابتدای نیمه دوم بود که ژابی آلونسو تصمیم گرفت فلوریان ویرتس را به جای امین عدلی وارد میدان کند. فلوریان ویرتس در این بازی خوش درخشید و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. در حقیقت از 5 گل بایرلورکوزن به وردربرمن، سه تای آن ها توسط فلوریان ویرتس به ثمر رسید.

ژابی آلونسو به خوبی نشان داد که می تواند تعویض های موثری داشته باشد. این که یک بازیکن تعویضی صرفا یک گل بزند نشان می دهد که آن سرمربی تعویض درستی داشته است اما حالا می بینیم که بازیکن تعویضی ژابی آلونسو موفق شده هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند.

1470