بایرلورکوزن و ژابی آلونسو فقط یک برد تا اولین قهرمانی تاریخ بوندسلیگا

بایرلورکوزن و ژابی آلونسو فقط یک برد تا اولین قهرمانی تاریخ بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرلورکوزن تنها یک گام تا اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، بایرلورکوزن همراه با سرمربی خود یعنی ژابی آلونسو فقط سه امتیاز و ۱ برد تا اولین قهرمانی تاریخ خود در بوندس‌لیگا فاصله دارند. ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن فرصت خوبی برای فتح دوگانه با قهرمانی در جام حذفی برابر کایزرسلاترن را نیز در اختیار دارد. قهرمانی در لیگ اروپا هم می تواند سه‌گانه رویایی ژابی آلونسو را کامل کند. بایرن‌مونیخ تحت هدایت توخل برای اولین بار طی ۱۳ سال گذشته بیشتر از ۵ بازی لیگ را باخت تا راه برای ژابی آلونسو هموار شود

با توجه به اختلاف ۱۶ امتیازی بایرلورکوزن با بایرن مونیخ در فاصله شش هفته تا پایان بوندسلیگا، شاگردان آلونسو با پیروزی مقابل وردربرمن در بازی هفته آینده، قهرمان بوندسلیگا می‌شوند. سه بازی دیگر برای بایر لورکوزن ژابی آلونسو باقی مانده تا این تیم با طولانی ترین شکست ناپذیری در تاریخ لیگ های اروپایی پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کند. این رکورد تاریخی متعلق به باشگاه یوونتوس در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ زیر نظر آنتونیو کونته است که شامل ۴۳ بازی بدون باخت بوده است.

به نظر می رسد هفته آینده و دیدار در بای آرنا برابر وردربرمن می تواند شاهد اولین جشن قهرمانی بایرلورکوزن در تاریخ رقابت های بوندسلیگا باشد.

۱۰۰۹