واکنش ژابی آلونسو به باخت تیمش در بوندسلیگا پس از 462 روز

واکنش ژابی آلونسو به باخت تیمش در بوندسلیگا پس از 462 روز

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن و لایپزیش به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لایپزیش موفق شد با نتیجه سه بر دو بایرلورکوزن را شکست بدهد و به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ژابی آلونسو به طور کلی با شکست خوردن بیگانه بود اما حالا غافلگیر شد و مقابل لایپزیش کامبک خورد و بازی را باخت. ژابی آلونسو پس از پایان بازی در واکنش به این شکست گفت:" لیاقت ما باختن در این بازی نبود. یک باخت تلخ برای ما رقم خورد. در نیمه اول دو گل زدیم و این فرصت را داشتیم تا گل سوم را هم بزنیم اما نشد. در نیمه دوم نتوانستیم بازی را مثل نیمه اول در دست بگیریم. فوتبال به این شکل است. پذیرش چنین باخت هایی سخت است اما چاره دیگری نداریم."

سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن در ادامه افزود:" باختن در این بازی به معنای فاجعه بودن عملکرد ما نیست. باید در دفاع کردن پیشرفت کنیم و بهتر شویم. بازیکنان نتوانستند در نیمه دوم انرژی لازم و کافی را برای دفاع کردن داشته باشند. هنوز در شروع فصل هستیم و باید بتوانیم در ادامه روند بهتری داشته باشیم. اتفاق خوبی نبود که وقتی دو گل از حریف جلو افتاده ایم، سه گل دریافت کنیم و بازی را ببازیم."

1470