واکنش ژابی آلونسو به اخبار مربیگری در رئال مادرید

واکنش ژابی آلونسو به اخبار مربیگری در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن ادعا کرد که در حال حاضر اصلاً به مربیگری در رئال مادرید نمی اندیشد. 

به گزارش فوتبالی، عملکرد بسیار خوب آلونسو در تیم لورکوزن در فصل گذشته باعث شد تا توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی از جمله رئال مادرید، تاتنهام و پاریسن ژرمن به این سرمربی جوان اسپانیایی جلب شود. اگرچه در نهایت آلونسو تصمیم گرفت تا به قراردادش احترام بگذارد، اما خبرگزاری های اسپانیایی مدعی هستند که او در فصل 2024-25 سرمربی رئال مادرید و جانشین کارلو آنچلوتی خواهد شد که قرار است بعد از پایان فصل بعدی، سرمربی تیم ملی برزیل شود. 

به نقل از مارکا، ژابی آلونسو راجع به این شایعات گفت: "هر چیزی زمان خودش را دارد. حالا من اینجا هستم، خوشحال و هیجان زده برای شروع فصل. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. معمولاً در فوتبال وقتی شما به چیزهای بلند مدت فکر می کنید، تمرکز خود را راجع به نزدیک ترین چیزی که دارید از دست می دهید و در حال حاضر من فقط به چیزهایی که در اختیار دارم، فکر می کنم."

هافبک سابق رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول در ادامه افزود: "هر چیزی ممکن است در فوتبال رخ دهد و ما در پایان فصل همه چیز را خواهیم فهمید."

4416