پایان شایعات جدایی ژابی آلونسو از بایرلورکوزن؟

پایان شایعات جدایی ژابی آلونسو از بایرلورکوزن؟

پایگاه خبری فوتبالی –  سیمون رولفس، مدیر بایر لورکوزن، ادعا کرده است که از ماندن ژابی آلونسو در این تیم پس از تابستان پیش رو، اطمینان خاطر دارد.

به گزارش فوتبالی، آلونسو در حال تجربه فصلی درخشان با بایر لورکوزن است که با پیروزی 3-0 اخیر این تیم مقابل بایرن مونیخ، بیش از پیش امیدوار کننده نشان داده است. عملکرد درخشان او در قامت سرمربی تیم آلمانی، چشمان تیم‌های بزرگ اروپایی را به او خیره کرده است اما هیچ تیمی به اندازه لیورپول، به بازیکن سال‌های دور آنفیلد لینک نشده است، موضوعی که ناشی از انتشار خبر شوکه کننده جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل جاری از قرمزهای بندر لیورپول بوده است.

حال رولفس در مصاحبه با sport1 و در مواجهه به پرسش درباره توانایی بایر لورکوزن در حفظ ژابی آلونسو در تابستان پیش رو، به طرفداران تیم آلمانی در اینباره اطمینان داده است. او با بیان 3 دلیل خود در اینباره گفت:" دلیل اول، ساختار قرارداد است." او با اشاره به این حقیقت که او تا سال 2026 با این تیم قرارداد دارد، ادامه داد:" دلیل دوم این است که او در اینجا بسیار راحت است، چه خود او و چه خانواده اش و اینکه می‌داند چه چیزهایی در این باشگاه دارد. او تیم بسیار خوبی دارد، ما چشم انداز بسیار خوبی در فصل آینده خواهیم داشت و هیچ تغییری در تیم رخ نخواهد داد."

با این وجود، گزارش‌هایی راجع به وجود بند فسخ خاصی در قرارداد آلونسو وجود دارد. بندی که تنها به تیم‌های سابق او یعنی لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ مربوط می‌شود و با پرداخت مبلغی در حدود 15-18 میلیون یورو، فعال خواهد شد. باید دید که این موضوع واقعیت دارد یا خیر زیرا در این صورت، این 3 تیم، می‌توانند با پرداخت مبلغ ذکر شده، بدون دردسر بازیکن سابق خود را، اینبار به عنوان سرمربی به تیم خود بازگدانند.

2102