هزینه فسخ قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن برای رئال مادرید

هزینه فسخ قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- جذب ژابی آلونسو برای پست سرمربیگری رئال مادرید هزینه ای بین هزینه ۱۵-۱۸ میلیون یورو جهت فسخ قرارداد این مربی با بایرلورکوزن  خواهد داشت.
 
به گزارش فوتبالی ، نشریه بیلد آلمان در خبری مدعی شد در صورتی که باشگاه رئال مادرید نیت به استخدام ژابی آلونسو بازیکن پیشین خود و سرمربی فعلی بایرلورکوزن آلمان داشته باشد باید رقم فسخ قرارداد این مربی اسپانیایی و موفق را که حدود ۱۵-۱۸ میلیون یورو تخمین زده می شود به تیم آلمانی بپردازد.

البته ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی باشگاه فوتبال بایرن لورکوزن علی رغم تایید  پیشنهاد باشگاه رئال مادرید تاکید کرد که اکنون بر روی سرمربیگری در این تیم آلمانی تمرکز دارد و به گزارش‌های اخیر حاکی از انتصاب او به‌عنوان سرمربی رئال مادرید برای فصل آینده، اهمیتی نمی‌دهد. نشريه مارکا در یک ماه گذشته مدعی شد که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در صورت جدایی کارلو آنجلوتی و پیوستن این مربی به تیم ملی برزیل در پایان فصل لالیگا قصد دارد ژابی آلونسو را به‌عنوان سرمربی جوان پرافتخارترین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان اروپا منصوب کند.

ژابی آلونسو در تیم بایرلورکوزن عملکردی بی نظیر از خود به جای گذاشته و آمار 15 بازی ، 14 برد ، 54 گل زده ، 14 گل خورده را همراه با صدرنشینی در بوندسلیگا و همچنین مرحله گروه لیگ اروپا را ثبت کرده است.

۱۰۰۹