کارلو آنچلوتی به دنبال شکستن طلسم خود در رئال مادرید

کارلو آنچلوتی به دنبال شکستن طلسم خود در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی شب گذشته (یکشنبه) آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا را مقابل میلان انجام داد و به تساوی بدون گل رضایت داد و اکنون رئال مادرید آماده شروع فصل جدید لالیگا می شود؛ فصلی که کارلو آنچلوتی برنامه ویژه ای برای آن دارد.

به گزارش فوتبالی، این دومین دوره حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید به عنوان سرمربی این تیم است. آنچلوتی بین سال های 2013 تا 2015 هم هدایت رئال مادرید را به مدت دو فصل بر عهده داشته است که در آن زمان 4 جام شامل لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان را به دست آورده است. آنچلوتی در آن زمان هیچ گاه موفق به فتح لالیگا نشد آن هم در حالی که در هر دو فصلی که در رئال مادرید داشت، از مدعی های اصلی قهرمانی تا هفته های آخر بود و با فاصله ای بسیار نزدیک در هر دو فصل قهرمان نشد و در نهایت در سال 2015 از کار برکنار شد.

اکنون به گفته مارکا، کارلو آنچلوتی قهرمانی در لیگ را یک اولویت می داند و معتقد است که تیمش به لطف بدنسازی های سختگیرانه پینتوس مسابقات را با فرم عالی آغاز خواهد کرد و می تواند با داشتن ثبات در لالیگا در نهایت در آن قهرمان شده و طلسم شکنی کند. آنچلوتی در گذشته به علت مشکلات بدنی که برای بازیکنانش در هفته های پایانی پیش آمده بود، نتوانست قهرمان شود و اکنون می خواهد آن ناکامی ها را در لالیگا جبران کند.

1470