تحسین کارلو آنچلوتی از ستاره رئال مادرید: او برنده توپ طلا خواهد شد

تحسین کارلو آنچلوتی از ستاره رئال مادرید: او برنده توپ طلا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید معتقد است که وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی این تیم به زودی می تواند برنده جایزه توپ طلا شود. 

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در طول 2 سال گذشته به یکی از مهره های کلیدی رئال مادرید تبدیل شده و تقریبا غیر قابل جایگزینی است. او در فصل گذشته توانست آمار 23 گل و 19 پاس گل را در تمامی رقابت ها برای رئال ثبت کند و همچنین در لیست کاندیداهای توپ طلا 2023 قرار گرفت که این موضوع اصلاً باعث تعجب آنچلوتی نشده است. 

به نقل از سایت گل، وینیسیوس در بازی روز سه شنبه رئال مادرید مقابل براگا دو پاس گل داد تا تیمش مقابل نماینده پرتغال با حساب 2-1 برنده شود. آنچلوتی راجع به وینیسیوس گفت: "به نظرم او به زودی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد."

البته وینیسیوس باید برای بردن این جایزه صبر کند. برای توپ طلا 2023، لیونل مسی بیشترین شانس برنده شدن را دارد، چون توانست با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 در قطر شود. در صورت برنده شدن مسی، او برای هشتمین بار این جایزه را به خانه اش می برد. به احتمال فراوان، وینیسیوس در آینده باید با جود بلینگام نیز برای توپ طلا رقابت کند. این هافبک انگلیسی شروع فوق العاده ای در رئال داشته.

4416