رئال مادرید درحال آماده‌سازی خود برای جشن توپ طلای وینیسیوس جونیور

رئال مادرید درحال آماده‌سازی خود برای جشن  توپ طلای وینیسیوس جونیور

پایگاه خبری فوتبالی- وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید، به عنوان کاندیدای اصلی برای دریافت توپ طلای ۲۰۲۴ مطرح است. 

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر رولوو این بازیکن برزیلی با درخشش خود در میدان، تبدیل به مرد شماره یک کهکشانی‌ها شده است و عملکردش توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. در آخرین بازی رئال مادرید مقابل ویارئال، وینیسیوس با زدن یک گل زیبا، شور و هیجان هواداران را به اوج رساند و شعار "وینیسیوس، توپ طلا" در سانتیاگو برنابئو طنین‌انداز شد.

در حالی که رئال مادرید به فصل رقابتی ادامه می‌دهد، این باشگاه به طور جدی برای جشن توپ طلا در پاریس آماده می‌شود. این جشن که در تاریخ ۲۸ اکتبر برگزار خواهد شد، فرصتی برای رئال مادرید است تا در کنار یکدیگر دستاوردهای وینیسیوس را جشن بگیرند. عملکرد بی‌نظیر وینیسیوس در این فصل به ویژه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا، او را به یک نامزد اصلی برای این جایزه تبدیل کرده است. در کنار وینیسیوس، ستارگانی چون جود بلینگهام و کیلیان امباپه نیز در این رقابت حضور دارند، اما به نظر می‌رسد وینیسیوس با ثباتی که در بازی‌های اخیر از خود نشان داده، به عنوان بهترین گزینه شناخته می‌شود. رئال مادرید امیدوار است تا این جایزه معتبر به بازیکن کلیدی خود اعطا شود و جشن بزرگی برای طرفداران و بازیکنان برگزار کند.

۱۰۰۹