تاثیرگذاری ویژه وینیسیوس جونیور در گل های رئال مادرید

تاثیرگذاری ویژه وینیسیوس جونیور در گل های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی رئال مادرید بیش از تمام ستاره های این تیم در هفته های اخیر در روند عالی تیم خود تاثیرگذار بوده است.

به گزارش فوتبالی، از آغاز فصل رقابت های لالیگا در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲، هیچ بازیکن دیگری در رقابت های لالیگا اسپانیا بیش از وینیسیوس جونیور در تمامی رقابت‌ها گلزنی نکرده است. او تنها بازیکنی است که در این دوره از زمان از آمار ۱۰۰ گل به علاوه پاس گل فراتر رفته است. به طور دقیق تر وینیسیوس جونیور آمار ۶۱ گل ۴۱ پاس گل و به طور کلی ۱۰۲ مشارکت در گل های رئال مادرید داشته است.

وینیسیوس جونیور که چندی پیش در دیدار برابر والنسیا به رکورد ۲۵۰ بازی برای لوس بلانکوس رسید در این خصوص گفته بود: " ۲۵۰ بازی با بهترین باشگاه دنیا آمار بی نظیری است. من همیشه آرزوی این اتفاق  را داشتم ولی هیچ وقت تصور نمی‌کردم که به این سرعت و با این همه قهرمانی دوران من رقم بخورد. من می‌خواهم به درخشش در رئال مادرید ادامه بدهم و تاریخ را برای خودم و تیمم بسازم. ما هنوز در ابتدای راه هستیم"

وینیسیوس با درخشش در دیدار برابر سلتاویگو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و یک بار دیگر قابلیت های خود را به هوادارن رئال مادرید اثبات کرد.

۱۰۰۹