بازیکنی که با بازگشت زودهنگام، رئالی ها را شگفت‌زده کرد

بازیکنی که با بازگشت زودهنگام، رئالی ها را شگفت‌زده کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تنها ساعاتی پیش از بازی دوستانه میان رئال مادرید و میلان، رئالی ها با یک سورپرایز شیرین مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس بازیکن برزیلی که می توانست تا روز جمعه استراحت کند، تصمیم گرفت که تعطیلاتش را کوتاه کند و زودتر به تمرینات اضافه شد تا هر طور که شده به ال کلاسیکوی بامداد یکشنبه برسد.

در حقیقت رئالی ها در دومین بازی پیش فصل خود باید بامداد یکشنبه در نیوجرسی به مصاف بارسلونا بروند. بازیهای رئال و بارسا حتی در زمانی که دوستانه باشند هم برای هواداران و بازیکنان دو تیم، جذابیت ویژه ای دارند. 

رودریگو  قرار است که  که در روزهای آینده با رئال مادرید تمرین کند و در مقابل بارسلونا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. انتظار می رود که وینیسیوس و میلیتائو نیز به زودی به ترکیب رئال اضافه شوند تا گزینه های آنچلوتی برای انتخاب ترکیبش در دو بازی مقابل بارسلونا و چلسی بیشتر شود.

در حقیقت رئال برای بازی با میلان کلا یازده بازیکن از تیم بزرگسالان را در لیست خود داشت که دو تا از آنها دروازه بان بودند اما با بازگشت برزیلی ها، دست آنچلوتی بازتر می شود. 

رودریگو می داند که با حضور امباپه و اندریک، کارش برای حضور در ترکیب سخت تر می شود و باید از همین شروع فصل با بالاترین جدیت ممکن ظاهر شود.

4125