عکس؛ بلینگام در کنار ستاره سرشناس فوتبال آمریکایی

عکس؛ بلینگام در کنار ستاره سرشناس فوتبال آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید از فرصت تعطیلاتش پس از یورو استفاده کرد تا با یکی از مشهورترین ستارگان لیگ فوتبال امریکایی یعنی OBJ یا همان اودل بکام جونیور ملاقات کند.

به گزارش فوتبالی، بلینگام که نقشی کلیدی در مسیر تیم ملی انگلیس تا فینال یورو 2024 داشت، در حال حاضر از تعطیلاتش در امریکا لذت می برد. این هافبک از فرصت استراحتش استفاده کرده است و به تمرین باشگاه میامی دلفینز سر زده و البته با اودل بکام جونیور نیز عکس یادگاری گرفته است. 

ماه گذشته شایعه شده بود که کیم کارداشیان سلبریتی سرشناس آمریکایی و نامزد سابق اودل بکام جونیور، به جود بلینگام علاقه دارد و البته این ماجرا بعد از آن مطرح شد که کارداشیان تصمیم گرفت که جود را به عنوان نماد تبلیغاتی جدید شرکت SKIMS  انتخاب کند. 

بلینگام در روزهای اخیر، اوقات زیادی را در کنار ترنت الکساندر آرنولد  ستاره لیورپول سپری کرده و البته با سرجیو آگوئرو مهاجم سابق بارسلونا و منچسترسیتی ملاقات داشته است. 

رئال مادرید بدون بلینگام به تور پیش فصل در آمریکا رفته و اولین بازی خود را هم با میلان داشته و بعد از این بازی باید به مصاف بارسلونا و چلسی برود. بلینگام به علت حضور در فینال یورو همچون ستارگان دیگر رئال نظیر امباپه و فدریکو والورده با تاخیر به اردوی پیش فصل ملحق می شود.

4125