ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازگشت به لالیگا

ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازگشت به لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- خامس رودریگز پس از درخشش در کوپا آمریکا دوباره مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفت و حالا شنیده می‌شود رایو وایکانو هم به جمع مشتریان این ستاره کلمبیایی اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز، ستاره سال‌های نه‎‌چندان دور رئال مادرید در رقابت‌های کوپا آمریکا موفق شد بار دیگر خودش را به جهان فوتبال نشان بدهد. او در این مسابقات عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشت و نقش تاثیرگذاری در رسیدن تیم ملی کلمبیا به دیدار نهایی این مسابقات داشت. او با وجود نایب قهرمانی تیمش، عنوان بهترین بازیکن جام را بالاتر از لیونل مسی و ستاره‌های تیم ملی آرژانتین مال خود کرد.

حالا این هافبک خلاق و تکنیکی سودای بازگشت به فوتبال اروپا را در سر دارد. به نقل از فابریزیو رومانو، خامس رودریگز قرارداد خود را با توافق دوجانبه با باشگاه سائوپائولو فسخ کرد. او می‌خواهد یک بار دیگر در فوتبال اروپا بازی کند. همچنین چندی پیش چند خبرگزاری مدعی شدند که سه تیم رئال بتیس، لاتزیو و پورتو خواهان به خدمت گرفتن خامس رودریگز هستند. حتی گفته شد مانوئل پیگیرینی، سرمربی شیلیایی رئال بتیس شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به او اعلام کرده که در تیمش به او نیاز دارد.

دیگو پیکو از مارکا، رایو وایکانو جدیدترین مشتری خامس رودریگز است. مدیران این باشگاه تصمیم دارند صدمین سالگرد باشگاه رایو وایکانو را با این خرید ارزشمند و جذاب جشن بگیرند. اتلتیکو مادرید و سلتاویگو هم در لالیگا به خرید خامس رودریگز علاقه‌مند هستند اما فعلا مذاکره‌ای انجام نشده است.

1428