ترکیبی که رئال مادرید در صورت اضافه شدن دیویس و آرنولد خواهد داشت

ترکیبی که رئال مادرید در صورت اضافه شدن دیویس و آرنولد خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال حاضر یک ترکیب بسیار قدرتمند در اختیار دارد که بدون تردید در فصل پیش رو هم مدعی قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش فوتبالی ، با اضافه شدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، حالا مثلث هجومی رئال مادرید با حضور رودریگو، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه یک خط حمله بسیار خطرناک است. رئال مادرید در خط هافبک هم ستاره هایی مثل جود بلینگام، فدریکو والورد و اورلین شوامنی را دارد. دروازه بان رئال مادرید یک دروازه بان مطمئن یعنی تیبو کورتوا است. دو مدافع وسط رئال مادرید هم آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو هستند و داوید آلابا هم در صورت بازگشت از مصدومیت می تواند به جمع آن ها بپیوندد.

رئال مادرید در دفاع راست، دنی کارواخال را در اختیار دارد و مدافع چپ مادریدی ها فرلاند مندی است. اگر رئال مادرید بتواند ترنت الکساندر آرنولد را از لیورپول و آلفونسو دیویس را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد، در پست دفاع راست و چپ هم به شدت تقویت خواهد شد.

برخی از رسانه ها گفته اند که رئال مادرید در تابستان سال آینده به دنبال این است که هر دوی این بازیکن ها یعنی دیویس و آرنولد را به طور رایگان جذب کند و در این صورت ترکیب رئال مادرید در فصل 2025/26 مشابه با تصویر می شود.

1470