عکس؛ اولین بازی اعجوبه برزیلی برای رئال مادرید

عکس؛ اولین بازی اعجوبه برزیلی برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این تابستان دو خرید داشته است: امباپه و اندریک که دومی توانست اولین بازی خود را برای رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و میلان بامداد پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف همدیگر رفتند. رئالی ها در این بازی پیراهن دوم خود به رنگ نارنجی را به تن کردند و البته اندریک نیز اولین بازی خود را با پیراهن 16 رئال مادرید انجام داد.

در حقیقت رئالی ها امید زیادی به اندریک دارند. این بازیکن فقط 18 سال سن دارد اما رئالی ها برای خریدنش از پالمیراس 25+35 میلیون یورو پرداختند تا نشان بدهند که روی او به شکل ویژه ای حساب باز کرده اند.

اندریک تصمیم گرفت که یک هفته زودتر از تعطیلات برگردد. وی در روز شنبه در ورزشگاه برنابئو مورد معارفه قرار گرفت، بعد از آن اولین تمرینش را با رئال داشت و به تور آمریکا رفت و حالا تنها پنج روز پس از امضای قرارداد، اولین بازی خود را هم برای رئال مادرید داشته است.

رئالی ها با شمار زیادی از غایبان به مصاف میلان رفتند و اندریک نیز در نیمه اول پر تلاش اما کم اثر بود و نتوانست گل یا پاس گلی داشته باشد اما امیدوار است که به زودی در ترکیب رئال جا بیافتد و بتواند نمایش خوب خود در پالمیراس و تیم ملی برزیل را در رئال مادرید هم تکرار کند.

4125