ترکیب رئال مادرید و میلان؛ آنچلوتی و استفاده از مثلث ذخیره خط حمله

ترکیب رئال مادرید و میلان؛ آنچلوتی و استفاده از مثلث ذخیره خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه در آمریکا، دقایقی دیگر رئال مادرید و میلان به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی اولین بازی دوستانه رئال مادرید در تور پیش فصل در آمریکا است. در این بازی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از اندریک، آردا گولر و براهیم دیاز در خط حمله رئال مادرید استفاده کرده است. این خط حمله، به نوعی مثلث خط حمله ذخیره رئال مادرید است و حالا کارلو آنچلوتی به این بازیکن ها فرصت بازی کردن داده است و باید دید که شرایط برای آن ها چگونه پیش می رود. خط حمله اصلی رئال مادرید شامل رودریگو گوئس، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه است که حالا آن ها در ترکیب رئال مادرید برای این بازی نیستند.

لوکا مودریچ، دنی سبایوس و ماریو مارتین، هافبک های رئال ماردید در این دیدار هستند. به نوعی خط هافبک رئال مادرید در این بازی هم یک خط هافبک ذخیره است.

ترکیب رئال مادرید

تیبو کورتوا، لوکاس وازکز، آنتونیو رودیگر، خسوس وایخو، فران گارسیا، لوکا مودریچ، دنی سبایوس، ماریو مارتین، اندریک، وینیسیوس، رودریگو

ترکیب میلان

توریانی، کالابریا، توموری، تیاو، تراسیانو، لوفتوس چیک، بن ناصر، لیبرالی، چوکوئزه، سالماکرس، نستی

1470